Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2010-07-23

Sub 1 till jobbet igen

Kom hit på 59.59.6. Åkte Gamla Leksandsvägen hit och försökte köra lite backIntervaller. Men 04.15 på morgonen saknas det lite sprätt i benen. Hade nog kunnat ta rekord om jag åkt vanliga vägen, för idag hade jag för ovanlighetens skull medvind till jobbet. Medvind innebär nordanvind, som innebär kyla. Det var bara sju grader varmt långa stunder idag och jag var då glad att jag tog min långärmade tempodräkt, och inte den kortärmade som jag lagt fram igår kväll. Kanske skulle jag haft benvärmare, handskas och ett underställ också? Det gjorde ganska ont i händerna när jag duschade...

2 kommentarer:

  1. Det är inte lätt att vara gangsta och släppa styret samtidigt om man ska tolka ditt ansiktsutryck.. ;)

    SvaraRadera
  2. Det är ju mitt "klockan är fem, jag är i Borlänge och bryr mig inte"-uttryck

    SvaraRadera