Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2010-07-17

Min pendlingssträcka

Jag förstår ju att ni är fruktansvärt intresserade av min pendling just nu. Det är väl lite av en snackis så här i SM-tider... Eller så är det bara jag som tycker det är kul. Sak samma, det viktiga är väl att någon roas av det. Jag har flera gånger tänkt att jag borde/måste ha en GPS snart. Har också tänkt montera hastighetssensorn på cykeln så jag ser hur onödigt fort vi cyklar. För att få någon uppfattning och kunna dela den med er så ritade jag in den vanligaste sträckningen i Eniros kartor nu på förmiddagen:
Länk till kartan för er som vill detaljstudera (jag hoppas att den fungerar...): http://kartor.eniro.se/m/pSAYi
Precis 30 km säger Eniro att sträckan mäter, från där jag startar klockan på morgonen till där jag stänger av den utanför jobbet på morgonen.
Total sträcka: 30.0 km, varav 8.4 km är på grus.
Rekordtiderna är:
Hem ( medvind ): 52.09 (34.5 km/h)
Dit (vindstilla/lätt motvind) 56.29 (31.9 km/h)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar