Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2010-07-04

Kvällskortis med bilder från dagen







Jag är dödens trött och skall lägga mig nu. Hade tänkt skriva om prologen och etapp 1 på Touren, men det får bli imorgon. Har ni otur så skriver jag lite om alla etapper efter att Touren är slut, men då har ni i alla fall något att se fram emot. När jag fick veta att jag skulle jobba i Borlänge så var cykelpendling det första jag tänkte på. Så imorgon (i natt skulle man kunna säga..) drar jag iväg med hojen. Det blir nog mysigt, segt och kanske lite vingligt. En cross skulle vara bra för pendlingen, kanske en billig rackare med skärmar skulle vara något. Jone blir med mig, vi behöver båda den extra träningen. Jag har nu vilat nio (9!!!) dagar i rad. Katastrofkasst alltså och ni förstår ju vart min form som ändå var okej vid SM nu tagit vägen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar