Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2010-06-07

Tävling: Vinn fristart till Gotland Bike Battle



Fotograf: Mats Andrén. Fjolårets vinnare Mikael Salomonsson på en, till synes, mycket brant del av banan...

Tävlingen är enkel, skriv en kommentar till detta inlägg där du lämnar någon form av kontaktinfo så vi kan kontakta dig om du vinner. Du skall också skriva kort om varför du vill köra tävlingen Gotland Bike Battle. Vinnare utses på fredag (11/6).

7 kommentarer:

  1. Efter att ha harvat runt på Tofta skjutfält i både PLTGBIL 903 och TGB 11 under lumpentiden på A7 skulle det vara ett nöje att återse Kalkstens-hawaii från MTB 27!! xcmankan-at-gmail.com

    SvaraRadera
  2. Som utflugen gotlänning så skulle jag tycka om att åka på semester till Gotland och varför då inte cykla GBB då också! Mail:crossjakob@hotmail.com

    SvaraRadera
  3. Jag har aldrig någonsin varit på Gotland, så det vore väldigt skoj att få åka dit och se hur det ser ut. Kombinera det med en tävling och succeén är ett faktum!

    SvaraRadera
  4. My plan is to race 10 långlopp in 2010. So a 'Buy 10 get the 11th free' deal sounds about right. Chris email: hejchris2 @ gmail.com blogg: hejchris.blogspot.com

    SvaraRadera
  5. Jag skulle gärna köra igen för att det var så trevligt.

    SvaraRadera
  6. Jag vill cykla, och om jag vinner slipper Falu CK betala anmälningsavgiften ;)

    Så ge mig friplåten nu

    SvaraRadera
  7. Ge mig en anledning att prova Gotland, skicka en start till mig på vihla@spray.se så blir jag väldigt glad!

    SvaraRadera