Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2010-06-03

Bilder från Ingarvet GP

Idag var det dubbelt så många med som förra gången, alltså fjorton stycken. Åkningen blir så mycket trevligare då. Och gruppetton större. Om förra veckan kändes som en chock för kroppen så kändes de 18 minuter jag var med idag något bättre. Försökte blanda mig i första spurten men satt lite dåligt till när den drogs igång och jag blev bara femma. Fart och tryck saknas fortfarande, men jag kände mig inte lika under isen som förra veckan. Om jag kan få till en hel träning på Ingarvet nästa torsdag så kommer nog det här att bli bra.Peter Almlöf går mot en solklar seger i ett spurtpris.

Det var några utbrytningsförsök idag...

...men mest handlade det om taktiskt rävspel...

...och täta spurtstrider. Är man stum i spurten så ser ni kanske att man skall hålla längst till vänster i färdriktningen för att kunna skära mållinjen lite snabbare.

En lite enklare spurtseger med hela fältet och den långa spurtrakan i bakgrunden. Även om Darvell var tvåa på de bilder jag lägger upp nu i kväll så vann han en hel del också. Bland annat de två första som jag var med i.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar