Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2010-05-07

Trötter

Bra drag idag, egentligen hela dagen fram till 19-snåret. Då hade jag gjort klart ungarnas sovrum för läggdags. Dagen är förvisso fortsatt bra, men aktiviteten har avtagit. Nu är Ronya inne i deras sovrum och säger god natt. Jag ligger utslagen på vardagsrumsgolvet. Mycket energi under dagen innebär väldigt lite energi på kvällen. Ganska enkelt. Skol-jox, Falu CK-jox, annonserings-jox, hushålls-jox spenderade jag dagen med till det var dags att hämta barnen på dagis. Då blev det ett par timmar barn-jox och sedan laga mat-jox följt av saneraköket-jox efter att de ätit klart.
Imorgon arrangerar Falu CK, med Roine Grönlund i spetsen, Vika Ungdoms GP, en landsvägstävling för barn och ungdomar. En väninna till Ronya firar 30 så hon och jag ska på partaj. Det blir en dag imorgon också med andra ord.

"Här pappa" Ebbah visar vart jag ska sitta så vi kan åka ner tillsammans. Foto från dagens utelek.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar