Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2010-05-31

Förkorvad

Korv med bröd i Emilys skola i lördags, korv med bröd på barnens dagis nu i kväll. Har lagt barnen för en liten stund sedan. Filip somnar på ungefär tre minuter och jag tror faktiskt Ebbah har somnat nu också. Filip slutade för övrigt med napp för ett par veckor sedan. Helt plötsligt sa han bara "Nej mamma, jag är föj stoj" när han fick frågan om han skulle ha napp vid läggdags. Vi har inte direkt försökt få honom att sluta heller, så det var lite kul.
Nog tramsat, här kommer några bilder från dagens korvning som ni kan njuta av/skratta åt under tiden som jag är ute och cyklar i sommarkvällen! Känner att jag måste reka lite inför morgondagens motionstur, blir så pinsamt om jag lurar ut cyklisterna på stigar/vägar som inte leder någonstans bra.
Här har Ebbah ramlat och kan inte komma upp. Vit, rund och härligt svennig.

Vi korvade lite...

Och drack lite saft. Alla ingredienser för en hellyckad grillkväll alltså.

Filip kan också hamna i ryggläge utan att kunna ta sig upp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar