Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2010-05-05

En helt vanlig vilodag

Plugg och sökande efter lediga jobb på förmiddagen, kombinerat med lite bloggrelaterat trams givetvis. Ni undrar givetvis vad en före detta elitcyklist gör på en vilodag, därför har jag tre bilder åt er att illustrera min dag med.
Dagens lunch. Innehåller allt; kolhydrater, proteiner och fett. Och dessutom sallad! Kostcirkeln i rulleform, helt enkelt. 

Filip fixade en framhjulspunktering och jag fotade för bloggen.

Frugan och jag spelade lite innebandy ute på gården också. Mest jag. Här gör jag mål och fotar samtidigt, så kallad multitasking. Sånt där kan jag.

Nu sover barnen och jag tramsar. Är sjukt sugen på godis, men det var ju inget nytt.

1 kommentar:

  1. En helt vanlig vilodag????
    Var det inte i dag det skulle springas Terräng-DM??

    SvaraRadera