Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2010-05-30

Dagens tur

Ni som följer mig på Twitter vet ju redan hur länge jag cyklade och vad jag åt och drack efteråt. Så det behöver jag väl inte ta igen? Bilden på min cykel, som jag postade tidigare idag, var tagen på en skogsväg/stig som jag inte åkt sedan jag var 16 år. 12 år av dåliga beslut kan man kanske tycka, men faktum är att den ligger helt fel. Den går liksom mellan två olika turalternativ. Men nu ska jag fundera ut en kunglig MTB-tur där den får vara med. Ska kanske lura ut cyklisterna på tisdagarnas Motions-MTB på den. Den är ju lite för fin för att glömmas bort.
Testade lite avstickare och kom ut till denna åker. Tror ni de parkerat traktorn lite snyggt i ena hörnet, eller har de kört fast rejält?

Cyklade igenom denna mäktiga pöl, utan att bli blöt om fötterna! Liknande saker lär jag ut på tisdagsturerna. 

Mysig grusväg. Sånt ska vi åka på tisdagsturerna.

Fantasifull stig som dansar sig ner för ett berg. Sånt åker vi på tisdagsturerna.

Banvall, sånt ska vi också cykla på tisdagsturerna. Cyklisten framför mig tog jag sällskap med lite senare. Han heter Andreas och började cykla förra året för att åka Cykelvasan. Han kommer ni kunna träffa under tisdagsturerna! Har ni förstått vad som gäller nu?
18:00 tisdagar Daljunkaregatan 7. Kostar gratis och klubbmedlemskap behövs inte. Vi bjuder på MTB-skolkning i fantastisk falumiljö med sällskap, mjölksyra och skratt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar