Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2010-04-26

Tips på något att göra i helgen


Ni kan ju alltid stjäla barncyklar, släpa dom några hundra meter ut i skogen och hoppa på dom. Så har nämligen någon eller några gjort med Emilys cykel i helgen. Kan ju vara ett litet tips till alla som undrar vad man kan göra på fritiden. Det mesta har jag lyckats fixa, men trots min grova överkropp klarar jag inte att böja tillbaka vevarmen. Om någon råkar ha en 152 mm vev till fyrkantsaxel över så kan ni höra av er till mig. Det tror jag faktiskst att inte ens Jens har hemma.

2 kommentarer:

  1. Värm upp den med värmepistol, ta två polygriptänger och sedan är saken biff! Det där fixar du!

    SvaraRadera
  2. Jag böjde mitt "fälgkors" igår när jag bytte hjul på bilen. Jag fixar nog biffen ;)

    SvaraRadera