Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2010-04-23

Ett till bildlöst skitinlägg

Ber om ursäkt. Det finns ju faktiskt minst fyra kameror som fungerar här i hemmet, ändå levererar jag inlägg efter inlägg utan bild. Men läs ändå vettja! Igår skrev jag ju lite om avsaknad av form och tävlingsklar cykel. Saknar också tävlingslicens kom jag sedan på. Det ser bra ut inför 2010 det här. Även om jag inte har tävlingslicens så har jag ju nu mek-licens för både MTB och LVG samt en lagledarlicens. Eller Team Manager-licens, som jag hellre kallar den. Det låter ju inte bara lite fränare. Hur som helst så har jag redan fått erbjudande om två uppdrag tack vare mina licenser. Och då har jag haft licenserna i lite knappt tre dygn. Tyvärr har jag inte så mycket tid till att flänga runt med olika cykellag just nu, så jag har fått lov att tacka nej.
Den där Team Manager-licensen ger mig rätt att framföra bil i karavanen på landsvägstävlingar. Tror ni de kollar efter körkort också, eller räcker det med en utskriven licens?

Nu ska jag plugga, ta en massa kort och fundera på om jag har något mer att skriva om idag. Hej så länge!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar