Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2010-04-06

Cirkus Möller

Precis som, bland andra, Wysteriia och Kissie så har jag fått ett par biljetter till Cirkus Möllers turné. Måns Möller underhåller, tillsammans med bland annat Sean Banan. ROA Produktion AB, som är företaget bakom turnén, har helt enkelt valt ut ett (troligtvis ganska stort) gäng bloggare och försett dem med biljetter. Som tack för biljetterna så skriver de allra flesta bloggarna något om föreställningen och man når ut till många människor på ett enkelt och billigt sätt.
I mitt fall har jag fått ett par biljetter för 295:- styck och jag når ut till väldigt många läsare med detta inlägg. Så nu vet snart ett par tusen människor att Cirkus Möller kommer till Falun den 23:e april och att jag ska dit. För detta har ROA Produktion AB inte behövt offra många kronor. Fulreklam är givetvis inte snyggt, det säger ju sig självt. Men när företag tänker till lite och gör något extra för att locka kunder så ska det givetvis uppmuntras. Ville bara vara lite tydlig med detta halvköpta inlägg, så ni inte anser att jag lurar er att gå på en föreställning.

2 kommentarer:

  1. Passa dig

    http://www.e24.se/pengar24/din-ekonomi/skatter-och-deklarationer/eliten-bland-bloggarna-i-skatteverkets-blickfang_1949293.e24

    //jesper

    SvaraRadera
  2. Ja, jag läste det där igår. Kul och intressant. Faktiskt.

    SvaraRadera