Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2010-04-06

Att vara i centrum...

Idag har jag varit på stan en liten sväng. Såg en jobbannons och gick in och ansökte om jobbet. Har nu skickat in ett personligt brev och hoppas på det bästa. Det här med personliga brev är väldigt komplicerat i all sin enkelhet. Man behöver ju bara skriva lite om vem man är och vad man vill. Men ändå kan just det där personliga brevet vara helt avgörande för åt vilket håll ens liv styrs.
Träffade på Anders Lind och talade om ditten och datten. Företagande, föreningsliv och körkort skulle jag kunna sammanfatta samtalet med. Mötte/såg lokala bloggförmågan Bellablogg på gågatan som sträcker sig genom byn och sms:ade en hel del med Adam Steen som, precis som jag, alltid har något spännande projekt på gång. Kanske får vi till något lyckat och lönsamt samarbete han och jag. Två passionerade visionärer med idrott som gemensam nämnare. Kan ju inte bli annat än succé!
Svärmor och Ronya hämtade barnen på dagis så jag hade ingen tidspress utan kunde ta det lugnt på stan idag. Mycket skönt. Har inte tagit mig tid att äta ännu, men har kompenserat med en glass och lite lösgodis. Man blir ju vad man äter; snabba kolhydrater = snabb ?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar