Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2010-03-09

Tillbaka på banan

Bara lättare träningsvärkskänsla i axlarna idag. Hela Vasaloppet gick mycket lättare än jag förväntat mig. Och efteråt var jag inte så trasig i kroppen heller. Det jag hört innan var ju inte så mycket om jag skulle ta slut, utan när. Nu blev jag visserligen lite trött på slutet, men det hade jag nog kunnat motarbeta genom att få i mig mer energi under loppets gång. Och åka i ett mindre ryckigt tempo. Lite oroväckande lätt gick det faktiskt. Risken är väl att jag kommer tillbaka med stora mål, har skitskidor och är helt förstörd innan Evertsberg.
Antal helt unika besökare igår blev 986, givetvis lite besviken över VÅR insats då VI inte riktigt nådde ända fram till 1000. Men nästa år, då jävlar.
Nu väntar en snabbfrukost följt av en bok om att leda och arbeta i projekt.

4 kommentarer:

  1. pulsdata på vasan skulle vara kul att se!

    SvaraRadera
  2. Ja, för mig med. Tyvärr fick jag bara ungefär en timme av loppet registrerat. Uppdelat i tre perioder med en lite längre i starten, och två perioder under loppets första halva. Då hade jag iaf 158 i snittpuls och 176 i maxpuls.

    SvaraRadera