Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2010-03-16

Saker jag glömt

Ibland funderar jag på saker att skriva i bloggen, men när jag väl skriver så finns dom inte kvar i minnet, så att säga. Som idag tänkte jag nämna att jag fick krampkänning i ena vaden när jag skulle ta av mig skorna efter träningen. Det är inte elit det.
Jag har råkat "glömma" att nämna att jag föll en gång på Vasaloppet också. Hade på ett lättåkt parti plockat upp en energigel ur ena strumpan och skulle till att trycka i mig den när en backe kom. Så jag tänkte hålla i den till jag kommit upp för backen. Men så var det långsamma åkare i alla spår, så det blev promenadtempo upp och jag tänkte ta min gel i backen. Då trasslade jag in mig i mig själv och föll, gåendes på skidor i uppförsbacke. Inte heller speciellt elit.
När jag skulle ut och cykla idag så letade jag efter min pulsklocka i 5-10 minuter bara för att till slut upptäcka att den satt på armen.

2 kommentarer: