Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2010-03-11

Morgonstund med Jay-Z

Vi lyxade till det med morgonbuss till dagis idag. Att lämna barnen går fortsatt bra, Filip är ett mönsterbarn. Ebbah vill gärna vara med mig men när hon idag fick erbjudande om att dela ut haklappar inför frukosten så stod jag inte längre så högt i kurs.
Väl hemma så lästes morgontidningen i samband med gröt och ostmackefrukosten. Stora nyheter i Dalarna är att vargar har blivit påkörda av ett tåg och att Jay-Z kommer till Borlängefestivalen Peace & Love. Efter långfrukost väntar nu långsittning vid datorn. Först har jag kollat igenom några sidor som jag alltid kollar, nu uppdateras bloggen och när jag är klar med detta väntar skolarbete kombinerat med annat på Att göra-listan.

1 kommentar: