Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2010-03-23

Jag har en plan

Tänker åka till klubblokalen idag, för att träna! Ställer pendeln på 3 kp och försöker sedan hålla 100 i kadens. Beroende på hur länge jag står ut avgör jag vilka intervaller som skall köras. Jag hoppas orka 15 minuter. Då kör jag så många kvartar jag orkar. Back in the days var sex kvartar på 315 watt inga större bekymmer. Nu har ju träningen efter Vasaloppet varit lite dålig. Först en hel veckas vila och sedan bara två pass förra veckan. Hade hellre kört ute idag, men det är lite för vintrigt för att jag ska känna något större sug.
En annan anledning till att besöka klubblokalen är för att se om min smäckra laptop kan fungera med den enorma skrivare vi har där. Och kanske plocka lite, så det ser okej ut till det extra årsmöte vi ska ha i kväll. Det kan bli så att jag blir vald ordförande i Falu Cykelklubb. Jag blev ju med i styrelsen i höstas, och när vår förre ordförande hoppade av så blev jag som vice ordförande plötsligt tillförordnad ordförande. Valberedningen hade nog inte mig i tankarna för ordförandeposten i höstas, eller tidigare heller. Men nu är jag nog en kandidat. Jag har inte hört att någon annan ska vara aktuell, men man kan ju aldrig vara helt säker heller.
Dags att packa en väska och ge sig ut i snöfallet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar