Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2010-03-10

I Falun händer det grejer

Se bara här, det skottas tak. Bara ett exempel på allt som händer i Falun idag. Våren har slagit till med full kraft, nio varma grader och solsken gjorde att jag lämnade jackan hemma. Hade visserligen en tröja som är som en jacka som ändå är en tröja på mig. Det börjar suga i träningstarmen också. Har egentligen inte tänkt träna något alls denna vecka, men jag vet inte om jag klarar att hålla mig mycket längre. Finvädret lockar cykelbenen men det skulle också vara kul att åka skidor en kväll eller morgon med stenhårda spår och någon minusgrad. Var ner på byn för att korta av bandet till mitt arbandsur. Kikade förbi på Vibes utan att träffa Limpen, som satt och åt på en restaurang. Gick runt ett varv på stan innan jag, via Lidl för blöjköp, åkte hem.
Nu är det dags att gå och hämta hem ungarna. De längar nog efter mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar