Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2010-03-21

Gårdagens träning

Vy från gårdagens löptur. Fem friska cred-poäng till den som kan räkna ut vart jag befann mig.

Eftersom Pulsklockan inte riktigt kan förmå sig att kräma ut pulsfilen till datorn så får ni klara er med några torra siffror istället:
Tid: 58.45
Snitt/maxpuls: 160/174
Höjdmeter: 120
Väder: 10 varma grader och sol.

Idag ska vi återvända till Falun igen efter en helg i storstan. Om jag orkar så kanske jag åker skidor i kväll, det vore kul. Och jag kan ju behöva underhålla min enorma överkropp lite, så jag inte ser ut som någon sådan där tunn cyklist igen.

3 kommentarer:

  1. Ser ut som Sundby,Bromsten eller Solhem,

    / Fredrik

    SvaraRadera
  2. Bromsten är rätt svar. Stort grattis Fredrik!

    SvaraRadera