Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2010-02-09

Premiär på snö

Filip har idag gjort skidpremiär på snö, det var betydligt svårare än på hallgolvet men det gick framåt. Tänkte låta honom åka till dagis i morse, men det gick lite för sakta för att jag skulle ha tålamod med det. Då hade vi behövt lämna hemmet mycket tidigare än vi gjorde för att hinna i tid. Så han och hans lillasyster fick sätta sig i cykelvagnen. Men han fick åka lite, vurpa lite och fundera på hur man ska använda dom där pinnarna man håller i. I eftermiddag blir det nog en tur med storasyster som också har (för små..) skidor.
Valpartij.

Planer för dagen är följande:
Träning på cykel (!). Magen känns lite bättre idag än igår, men jag kommer träna cykel för det anstränger bara benen och jag slipper få ont i magen igen. Måste se till att bli hel där innan jag gasar med skidor igen. Och jag hade ju inför vintern en ambition om att träna cykel minst en gång i veckan. Dessutom skrev jag ju efter distanspasset för några veckor sedan att jag skulle ta tag i cykelträningen, sedan dess har jag inte rört cykeln. Så ett pass på hojen blir det kort efter att detta inlägg publicerats. Funderar på backintervaller i Högbo. Vill någon hänga med så hör av er å det snaraste.
14.00 ska jag till Vibes for Life för att bli helad av den levande legenden, Anders Lind.
15.00 hämtas barnen från dagis och skola.
18.00 styrelsemöte med Falu CK.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar