Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2010-02-04

Nytt på bloggen, igen

Eftersom de flesta av de bloggar som finns i min "Senast uppdaterade" i spalten till höger om detta inlägg är så dåliga på att uppdatera sina bloggar så har jag nu lagt till ett stort antal bloggar. Tidigare hade jag ett eget filter, nu är det upp till er läsare att filtrera. Nu har ni alltså en ännu större anledning att besöka min blogg, ofta. Jag har förstått att min blogg är en av de största och ibland den största källan till besökare till olika bloggar i den där listan. Så jag tror att många av de nya bloggarna/bloggerskorna nu står och hoppar av glädje över den ökade trafiken som det innebär att vara med på "listan".
Här om dagen tog jag bort den där funktionen Senaste länkningarna. Eftersom det fanns bloggare runt om i landet som länkade till min blogg utan att bli med. Kass feed-grej helt enkelt. Så den är borta.
Finns det fler bloggar som bör vara med i listan och har en Feeeeeed så kan ni väl kommentera med en länk så ska jag tänka på saken över några pepparkakor och ett glas mjölk.

8 kommentarer:

  1. Jag har från idag också en riktig blogg. http://andersljungberg.blogspot.com/
    Har äntligen insett det smidiga i att använda bloggformatet...

    SvaraRadera
  2. Jag saknar mig själv. http://www.andreasolsson.com

    Om du lägger ut pepparkakor så länge så bjuder jag tillbaka när du släpar dig ut på någon MTB-tävling/motionslopp :)

    SvaraRadera
  3. Jag blir lika ledsen varje gång jag tittar in här och påminns om att jag inte finns med. Och plötsligt lägger du till ett helt gäng nya bloggar och då finns jag ändå inte med. Oerhört förnärmad Henrik. Oehrört.

    SvaraRadera
  4. Jag ber så hemskt mycket om ursäkt, felet är rättat nu.

    SvaraRadera
  5. Får man köpa en plats? Räcker det isådanafall med smicker eller är det hårdvaluta som gäller? :)

    SvaraRadera