Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2010-02-11

Nu ska ni få höra...

Henrik "Mr Konservativ Bakåtsträvare" Öijer har laddat ner Firefox, Safari och Google Chrome idag. Detta bara för att se om sidan jag gör också fungerar i annat än Webbläsaren (IE).
Sidan är "klar" och tycks fungera i de webbläsare som jag nu testat den i. Det är ingen avancerad sida som sagt, och jag har gjort lite ful-lösningar. Allt för att få klart den snabbt bara. Tyvärr krånglade registreringen igår när jag ville slänga upp den på nätet, hoppas problemet kan lösas efter den paus jag nu tar för att träna.

3 kommentarer:

  1. Grattis! Hoppas du överger IE nu när du får testa på hur bra de andra webbläsarna är. Jag har också flera och använder dem olika. Ska nog till att ladda ned Chrome också för att se hur det är. Vad tycker du om Googles nya?

    SvaraRadera
  2. Chrome är fint Oscar men Safari är bättre på Mac tycker jag.

    SvaraRadera