Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2010-02-23

Mitt på dagen

Känns det som, men egentligen är det väl eftermiddag. Tiden går fort. Under tvättstugetiden hann jag inte alls med så mycket mellan maskinerna som jag hoppats på. Evig tidsoptimist. Ronya kom hem och jag stack iväg för att handla lite och direkt efter det åkte jag för att hämta verksamhetsberättelsen inför Falu Cykelklubbs föreningsmöte i kväll. På väg hem hämtade jag barnen från dagis, där Robert var vikarie idag. Nu har jag landat en snabbis vid datorn och snart så ska hela familjen åka buss till stan innan jag går till föreningsmötet.
Mat har haft låg prioritet, men jag har hunnit äta lite godis.

1 kommentar:

  1. Godis skapar förutsättningar för ett långt liv, tänk dig då om du kombinerar det med träning vilket också förlänger en skvätt...

    SvaraRadera