Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2010-02-21

Alternativa sporter, inget för cyklisters princessfötter

Efter att ha skämt bort mina fötter med tio år av en välskyddad tillvaro i olika typer av cykelskor så började jag med löpning i höstas. Resultatet av lite höstträning blev en överansträngning av något ben i mellanfoten och ett par blånaglar. På julafton började jag med skidåkning och drog på mig en eller ett par nya blånaglar och något skavsår på tårna. Idag tog jag dock rekord med fyra nya blånaglar och fyra olika skavsår på mina tår.
Utförlig(are) rapport från Bessemerloppet kommer senare i kväll.

2 kommentarer:

  1. Jag tyckte den rapporten räckte. Kort, koncist och en bra förklaring till varför man bara ska fortsätta cykla istället ;)

    SvaraRadera