Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2010-02-24

Aftonsmisk

Härligt kyliga spår i Stångtjärn i kväll. Bra fart på utrustningen, de 27 år unga Fischerskidorna går som klockan. De 155 cm långa stavarna är för långa. Så de skall jag kapa ner till samma längd som mina andra (150 cm). Fick motionärspisk så det sjöng om det. Han stakade ikapp, förbi och ifrån. Jag försökte inte ens, hade inget intresse och hade fått jobbigt om jag försökt. Säkert pulvervallade skidor. Måste ju vara så.
Kom hem lagom för att fira ännu ett OS-guld, denna gång i stafett. Vilket fantastiskt OS detta har blivit för svensk del. En grej bara, måste de envisas med att intervjua kungen?

Träningsfakta:
Tid: 1:00:55
Distans: 13,7 km
Snitt/maxpuls: 154/172
Kilometerfart: 4.26
Höjdmeter: 185
Väderförhållanden: - 12

Totalt sedan 100 dagar kvar (27:e november)
41 timmar 18 minuter skidor (515.8 km på 27 träningar och 2 tävlingar)
17 timmar 28 minuter cykel
4 timmar 26 min löpning
2 timmar 05 min styrketräning

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar