Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2010-01-18

VAB

Förhoppningen på denna måndag var att jag skulle kunna plugga mycket och kanske också åka skidor i dagsljus. Men Ebbah är fortfarande inte 100% sedan grissprutan förra veckan. Så jag får istället en härlig hemmadag med dottern. Vet ni förresten, när hon vaknar på kvällarna/nätterna så ropar hon pappa. Det gör mig riktigt stolt faktiskt. De flesta barn ropar nog efter sin mamma vid sådana tillfällen, men Ebbah är pappas flicka.
Men det här med att sova för lite är inget för mig, verkligen inte. Tror jag just avverkat femte natten i rad med för lite sömn. Det känns verkligen i kroppen nu, gårdagens hårda träning gjorde mig inte piggare direkt. Måste slänga mig i säng när alla barn somnat i kväll och ta till vara på varje minut med sömn som jag kan få. Det är väl egentligen ingen större fara med mig, men vill man träna och ha bra kvalité på passen så ska man vara pigg och alert, inte gå runt i en dimma. Det går inte speciellt lätt att plugga i dimman heller faktiskt. Ebbah ska sova middag idag, det gör jag också göra.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar