Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2010-01-26

Sony Ericsson Satio

Reklam:Fick ju ett paket idag.

I paketet låg en massa uppblåst plast.

Under ett par lager med plastbubblor (som jag inte lyckats spräcka...) låg ett stort kuvert.

I kuvertet låg mer luftig plast och en liten kartong.

Den såg ut så här, och i den fanns ännu en liten kartongrackare.

Som var så här grön och fin. Provade att öppna locket...

Och fann en silverfärgad Sony Ericsson Satio. Plockade ur den och lite annat som låg under.

En telefon, en laddare, handsfree, USB-kabel, ett batteri, en penna för touch-skärmen och lite informationsböcker. I telefonen satt ett minneskort på 8gb.
Nu ska jag leka lite med den, i eftermiddag, kväll och natt. Återkommer med mer om luren senare. Ska försöka skida mina monsterskidor i kväll också.

2 kommentarer:

  1. Yeah, ett "unpacking" inlägg i bloggen! Härligt! Berätta gärna vad du tycker om den om ett par dagar.
    - För övrigt, är det inte dags för frågestund snart?

    SvaraRadera
  2. Japp, jag funderade en stund på att filma, men dels är jag ingen film-människa och dels hade jag lite klent med tid.

    SvaraRadera