Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2010-01-16

Nytt på bloggen

Om ni kollar under Senaste kommentarer här på min blogg så finns nu där Senaste länkningar. Tanken är att ni där skall kunna se de som senast länkat till min blogg i sina inlägg. Är inte helt 100% säker på att den fungerar bra ännu. Men två länkar syns då när detta skrivs.
Om ni länkar till min blogg i framtiden så kan ni väl höra av er ifall ni inte kommit med där.

Här hemma har det gått rätt sakta idag. Blir så när båda barnen är febersjuka och vi vuxna inte får sova tillräckligt. Ebbah har gnällt lite då och då sedan hon somnade vid sju i kväll. Kan bli en spännande natt. Jag har laddat med tacos inför morgondagens distanspass och vi kollade på filmen Ace Ventura: Den galopperande detektiven. Trots alla påkostade filmer som görs nu för tiden så står den kvar som en av tidernas bästa filmer. Klassiker.

1 kommentar:

  1. Fin funktion. Härligt att jag låg högst, först också ;)

    SvaraRadera