Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2010-01-08

Ny dag väntar

Dags att göra som Filip gjorde på vår säng tidigare idag, sova hårt.
Imorgon har jag tänkt trotsa kylan och åka lite skidor. Ronya sa idag åt mig att jag måste träna mer, spelar ingen roll vad jag tränar bara jag tränar mycket. Så sa hon. Så det är min plan för morgondagen, förhoppningsvis utan att frysa ihjäl. Prognosen säger att det blir runt -19 mitt på dagen då det är som varmast. Kanske blir det ett första skidpass helt i dagsljus? Vore väl något det.
Vad har ni för planer för helgen?

4 kommentarer:

  1. Alltså man vill inte gnälla och så men wtf? -25 imorgon tydligen, det är kallt tom för en hårding som mig det.

    SvaraRadera
  2. bra fru :) Jag ska snart åka till Isaberg och åka lite skidor (utför). Ska bli riktigt kul

    SvaraRadera
  3. Cyklade ner till träningen,termometern visade -19. simmade 45 minuter sedan cykeln hem till en välbehövlig frukost. Ska ut och gå senare idag när det är för kallt för löpträning.

    SvaraRadera