Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2010-01-26

Ni vet hur det är

Idag har jag lämnat barnen på dagis, läst bloggar, vallat ett par kanonskidor, kollat Lugnets webkamera, ätit mat, härjat i tvättstugan, handlat och hämtat paket.Det gick bra att göra barnen klara för dagis idag, vi lyxade med buss till dagis och de var glada när de lämnades där.
Bloggarna jag läste var inte så många, allt för många har en blogg utan att uppdatera den tillräckligt.
Det är inte svårt att valla bra skidor, utan att ha testat dagens vallning så vet jag att den är fenomenal. Har börjat gilla det här med vallning. Kanske går det över, vad vet jag. Men just nu känns det som att ett hus med tillhörande vallabod skulle vara lämpligt. Gärna med stor gård innehållandes sluttning. Då skulle jag kunna göra spår och utföra glidtester hemma på gården. Snacka om lyx.
Lugnets webkamera kollade jag för att se om spåren blivit dragna ner till stadion igen. Igår hade man nämligen plattat till allt från vägen och ner så det var bara en enda stor dansbana på snö. Jag vill ju ha spår, och det finns alltså idag igen.
Maten var lite rester från igår, Ronya värmde och jag fick en liten portion. I tvättstugan är nu allt på torkning, klart före 14.00. Handligen gick bra och jag köpte pingisbollar också åt Emily. Paketet skall jag öppna nu när jag skrivit klart dessa ord.

Hur har er förmiddag sett ut?

3 kommentarer: