Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2010-01-25

Äntligen måndag!

Sitter här med fruktolorna som Ronya köpte åt mig igår kväll. De försvinner i ett rasande tempo. Tänk om jag kunde vara lika snabb på att åka skidor som att äta godis. Eller ens lika snabb på att cykla.
Hoppas lite på paket idag, men eftersom jag inte ens vet om det skickats, så känns det lite osäkert om det blir idag det kommer fram. Som tidigast kan det ha skickats i torsdags, och om det skickades då så borde jag ju få det idag.
Det plingar titt som tätt i inkorgen. Måndag. De flesta handlar faktiskt om CX. Mejldebatter kan vara ganska kränkande för en stackars inkorg när många åsikter skall yttras i en fråga. Det viktigaste är kanske att det rör på sig i cykelsverige och att CX är en kär fråga hos många.
Nu skall jag dyka ner i studierna igen och sedan klämma in en skidtur innan barnen skall hämtas från dagis klockan 15.00.


Sista varvet igår, 2.20 in blir det duell Stybar/Albert.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar