Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2009-12-21

Vintercyklist


Inte jag alltså. Jag har tyvärr inte bedrivit annan träning än styrketräning sedan den 15:e. Mycket beroende på att jag haft mycket i skolan och att jag ofta har varit väldigt trött på kvällarna. Kvällarna är oftast den tid på dygnet som jag har mest tid att träna på. Igår gjorde jag push ups och sit ups. Klarade 100 push ups, dock inte i följd. Har insett att tredje spalten är för tuff för mig, så jag körde efter den andra spalten och la till en push up på varje set. När jag var klar med det gjorde jag också ett extra set. Idag är det lite för kallt för att en motionär som jag skall ut och njuta av träning. Så jag tränar nog utan att njuta i kväll.

1 kommentar:

  1. Filip däremot är ingen motionär. Så han måste ju ut och klämma mil, oavsett väder.

    SvaraRadera