Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2009-12-19

Våfflor

Som ni kan se så har jag snälla barn.
Vi har haft en hel dag inne. Inte så spännande alltså. Vi har tittat på längdskidåkning, Pippi och skidskytte på TV, lagt pussel, lekt med bilar, bilbana, tåg, och dansat. Full fart hela dagen, som det lätt blir med två småbarn.

Ett ögonblick av dansandet.

Efter dansandet så började jag med eftermiddagens mat, våfflor.
Jag hann inte mycket mer än att släppa loss barnen efter maten innan det var dags för telefonmöte med en en samling cyclocrossintresserade människor runt om i landet. Multitaskade lite och städade barnens rum och höll de glada under tiden för mötet.
Nu är barnens läggdags nästa delmål för dagen. När de somnat så ska jag försöka bli pigg igen så jag kan studera lite.

Grej of the day är helt klart att Ebbah för första gången sagt; "Jag älskar dig pappa". Tidigare har hon lärt sig att säga "Jag älskar dig" och kunde säga det tillbaka om man sa det till henne först. Men idag kom det helt utan annan konversation. Det värmer i pappa-hjärtat vill jag lova.

1 kommentar:

  1. när jag landar på en annan planet vill jag att den ska se ut som den sista bilden i det här inlägget!

    SvaraRadera