Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2009-12-26

Taktik #3

Eftersom min taktik för längdåkningen börjat bli ganska lättgenomskådad, så är det nog ett hundratal skidåkare uppe i Stångtjärnskogarna nu för att få en glimt av mig. Så jag fintade allihopa och slog till på en vilodag.
Tyvärr har jag också vilat från armhävningarna. Först var det ett taktiskt beslut för att orka åka skidor, men det innebär att jag måste göra armhävningar idag och imorgon. Och idag har varit en seg rackare till dagusling. Jag har varit ruskigt seg och är det givetvis fortfarande. Vet inte hur jag ska göra för att lyckas skrämma kroppskrället till att prestera armhävningar. Det är väl mycket protein i chips?
Men jag ska göra mitt bästa. Tänk, nästa vecka inleds med ett maxtest. Maxtesten är det bästa med hela 100 Push ups-grejen. På måndag eller tisdag behöver jag klara 31 stycken för att få ta mig an vecka 5. Risken finns att jag måste köra om vecka 4.
Nu skall jag ladda mentalt för att se om undrens tid är förbi eller inte.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar