Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2009-12-28

Min fotomodell

Ställ dig vid väggen så jag får ta ett kort på dig, sa jag. Och Ebbah ställde sig, helt stilla, vid väggen och låtsades som om hon inte brydde sig alls.
Igår fuskade jag och hoppade över armhävningarna, ingen vecka fyra dag tre alltså. Idag gör jag ett maxtest och ser om jag ens får påbörja vecka fem. Lurigt system det där med 100 push ups. De lovar 100 armhävningar på sex veckor, sedan får man inte påbörja vecka fem om man inte klarar över 31 stycken. Utan får då göra vecka fyra, eller kanske till och med vecka tre en gång till. Så sex veckor kan bli hur många veckor som helst. Och efter vecka fem skall man klara minst 45 för att få påbörja sjätte och sista veckan. Nu måste jag ladda mentalt och äta protein så det blir minst 31.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar