Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2009-12-13

Mer feedback!


Så här ser bloggen ut i min dator nu. Ni ser de senaste kommentarerna (som ni inte klarar er utan..) till vänster och har sedan massa strunt (bloggens innehåll..) till höger. Funkar detta för er? Ser det ut som för mig? Och en till, mycket viktig fråga, får ni texten till höger om bilder likt denna? Så vill vi nämligen inte ha det. Såg att det blev så ibland när jag experimenterade nyss.
Jag använder ju en riktig dator och självklart har jag Internet Explorer. Men jag vet att det finns folk som vill leka lite och använder sig av annat. Tydligen fungerade bloggen inte så bra då, så nu har jag gjort om allt igen. För er skull givetvis.
Kan ni leva med detta? Skicka gärna en skärmdump med bloggens utseende på era skärmar till mig om ni har problem eller avvikande bloggutseende; info@henrikoijer.com

7 kommentarer:

  1. Fungerar ej som tänkt i Firefox 3.5.5, inte heller ie 8

    Menyerna du tänkt ha på sidorna ligger samlade under alla inlägg längst ner på sidan till höger.

    Ps. Alltid bra att ha flera läsare installerade när man sitter och knåpar. typ ie, ff, chrome.

    SvaraRadera
  2. på Mac med Mac OS X (Snowleopard), opera, firefox och safari (nyaste på alla) blir det följande; alla inlägg i mittspalt följt av resten i vänsterljustering...nästan likadant som för Anton men tvärtom liksom...inte riktigt som du tänkt dig med andra ord...
    Ps. det är tuffare med Mac än med svennebananPCLapTop. Mycket dyrare också. Bara fördelar!

    SvaraRadera
  3. Oj, så var det det där med vänster å höger.. Självklart är det till vänster för mig med, alltså samma som Kalle.

    SvaraRadera
  4. Det var bättre förr!

    SvaraRadera
  5. Sådär ja, nu är det 2 spalter men texten blev mindre med.

    SvaraRadera
  6. Det kan ju inte vara så bra med Mac och andra webbläsare om man inte ens kan se min blogg ordentligt! ;)
    Det som spökar är att min blogg är vänsterjusterad i läsaren, är lite pilligt att få det rätt då. Ska nog centrera eländet senare idag.

    SvaraRadera
  7. Inga kommentarer syns på vänstersidan:/

    SvaraRadera