Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2009-12-28

Mellandagsrean är ju kul


Vi är på stan och shoppar. Eller Ronya shoppar och vi andra roar oss så gott vi kan. Vi har kollat kameraryggsäckar för skid/cykelturer, pulkor för två barn, skidhandskar och så var vi på Cykel och fjäll och kikade på pannlampor. Men inget inhandlat ännu. Jag tycker sådant där är svårt. Pulkor är kanske inte så svårt. Men övriga prylar måste ju vara riktigt bra grejer, eftersom jag tänker mig att ha dom i många år framöver. Jag vill inte vara halvnöjd med saker som jag ska använda många gånger.
Nu är vi i borgen på biblioteket och leker. Det har nog kommit en decimeter snö i natt och det har snöat en del under dagen också. Ingen träningsvärk från skidåkningen, jag är faktiskt rätt förvånad. Men det kommer kanske när jag börjar ta i mer.

1 kommentar:

  1. Kan varmt rekommendera Lupine Tesla att lysa upp vintermörkret i Falun! Jag var ute efter en lampa för både vinter(cykel)träning och (natt)orientering. Tesla4 funkar kanon!

    SvaraRadera