Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2009-12-06

Julklappstips

Det här med julklappar är ju väldigt svårt, tycker jag. Så jag tänkte att vi kunde hjälpa varandra lite. Ni kommenterar med vad ni önskar er, så får jag lite tips. För att ni inte ska gå lottlösa så har jag funderat ut några prylar som jag kan tänka mig. Kan kanske vara bra för er bloggläsare att veta vad jag önskar mig till jul...
Mobiltelefon: Sony Ericsson Satio
Objektiv: AF-S DX NIKKOR 35mm f/1.8G
Blixt: Speedlight SB-900

6 kommentarer:

  1. Min önskelista
    Mobiltelefon: Sony Ericsson Aino
    Jacka: Fjällräven Kodiak
    Cykelkomponent: Blå Tune barends
    Övrigt: Åbro julmust

    //Martin

    SvaraRadera
  2. Jag önskar mig en formtopp. Kan kanske vara svårt då man är född i en formsvacka? :)

    SvaraRadera
  3. Varför Aino och inte Satio?

    SvaraRadera
  4. Inte fluorpulver då? Dyrare än saffran ;)

    SvaraRadera
  5. Satio är för stor...(läs dyr)...

    SvaraRadera
  6. Jag har också haft storleken som största(höhö..) motargument när jag funderat på Satio. Dessutom är designen av Aino lite snyggare. Funktionsmässigt är det dock fördel Satio.

    SvaraRadera