Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2009-12-07

Julklappstips till DIG

Eller någon du känner som gillar cykel. Ni som följer bloggen vet att jag i år haft Cyclecomponents.com som hängiven partner. Var inne på deras sida för någon dag sedan och såg då att de fått äran att sälja cykellagret åt Grahns, som nu upphört med cykelverksamhet. Cyclecomponents säljer ibland ut leverantörers lager då de är största cykelbutiken i landet och får sakerna sålda. Grahns hade jag som partner ett par säsonger (07-08) med bland annat produkter från TIME. TIME hade många bra produkter och Cyclecomponents.com har nu 70% REA på TIME-produkter. Om det inte var för att jag redan hade det mesta som jag behöver, så skulle jag handlat där. Och om de hade haft TIMEs regnhandske hade jag köpt något par av dom också.

Om du känner någon med storlek 41 så skulle jag rekommendera dessa skor. Kostar nu 429:- mot tidigare 1430:-. Denna modell har jag själv haft och tävlat med.

7 kommentarer:

  1. Jag har en fullständigt orelaterad fråga: Är det ok att ha skärm på hjälmen när man kör cykelcross? Jag såg det på några bilder från en tävling i USA (där normen visserligen säger helskägg och baddräkt vid cykelcross.. ) Mvh, En som undrar

    SvaraRadera
  2. Nej Snarkus, om man inte är snabb som Emil Lindgren, då kan man kanske få dispens även om det ses som fel.

    SvaraRadera
  3. Det är, som Jonas säger, inte okej. Inte för någon faktiskt. Men vill man leka amerikan utan smak så går det bra.
    Det där avgör man ju själv.

    SvaraRadera
  4. ApApAp!
    Det är Helt OK att köra med skärm på hjälmen på CX. Amerika har jättebra smak. De styr ju trots allt världen.

    SvaraRadera
  5. Ja, och det gör de ju bra...

    SvaraRadera
  6. haha, bästa svaret av dig Öijer. :) Din hjälm hade blivit mycket snyggare utan skärm Oscar

    SvaraRadera