Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2009-11-24

Styrelsemöte

Hade en liten förhoppning om att kunna springa en sväng efter kvällens styrelsemöte, men Ebbah var uppe och väntade på mig. Har nyss lagt henne, så jag slipper träna idag. Jag blev vald som vice ordförande i Falu CK under mötet. Själva mötet gick fint, det var en positiv stämning och en del spännande saker att ta tag i.
Nu ska jag äta lite vörtbröd och gå igenom bloggarna och hemsidorna, återkommer väl om jag hittar något läsvärt.

1 kommentar:

  1. För ett tag sen pratade du om att starta en ny klubb och nu är du invald som vice ordförande i redan existerande klubb. Bra valt tycker jag, bättre att utveckla och förändra än att skapa ännu fler små klubbar och förvirra.

    SvaraRadera