Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2009-11-25

Dags att träna nu

Barnen har nog somnat, så det är dags. Löpning igen och det blir till Lugnet och runt elljusspåret. Går det lite bättre än senast så klämmer jag ett antal intervaller i Mördarbacken också. Måste stressa muskulaturen lite känner jag.

Har annars gjort en presentation av mig själv på 385 ord idag. Försökte verkligen hålla det kort. Länksidan är uppdaterad med ännu en cyklist. Börjar bli rätt många nu. Mysigt. Väldigt många använder länkarna också, har jag sett i statistiken. Så den fyller sin funktion vad det verkar.

Men nu hantä ja ti mä dä här nå mer. Dags att sprrrrringa.

2 kommentarer:

  1. Du glömde tacka mig för bilden.

    SvaraRadera
  2. Finns det plats för en avdankad cyklist också? Eller måste man propsa på comeback för att få plats ;) Är ju ändå från den här sidan man vill ha en länk :)

    SvaraRadera