Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2009-11-11

Ät mina shorts!

Veckans skoluppgift är klar och inskickad. Har setat hela kvällen med den och nu är jag äntligen klar. Satt ett bra tag och krånglade med en sak som jag fastnat på, fick det aldrig att fungera i min databas. Så plötsligt fungerade det utan att jag visste vad jag gjort annorlunda. Testade lite olika saker och insåg att jag setat och felsökt i kanske en timme och det jag gjort fel var att jag glömde ange bindestreck i ett personnummer. Hade skrivit xxxxxxxxxxxx när jag borde skrivit xxxxxxxx-xxxx.
Kul. Väl spenderad tid. Så istället för att träna en timme eller så, så har jag skrivit personummer på fel sätt. Men strunt samma. Nu är det klart och jag slipper fundera över det imorgon och på fredag förmiddag. Att prioritera studier framför träning, det kan jag inte ens minnas att jag gjort förr.
Vet ni vad jag ska göra imorgon? Träna. Den hade ni kanske hört för...
Vad ska ni göra imorgon? Och om ni ska träna, vad ska ni träna?

2 kommentarer:

  1. Imorgon blir det lite 2x20 intervaller. Sen åker jag till Belgien för att kolla på ett Super prestige-lopp i Gavere. Lite öl, våfflor och pommes lär det bli också.
    /J

    SvaraRadera
  2. Jag stänker till med ett livsuppehållande 4x4.

    SvaraRadera