Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2009-10-05

Svenska Hollywoodfruar

Jaha, nu har sista avsnittet visats, vad ska jag då se på för TV-program i fortsättningen? Kat. A. Strof.

Nu ska jag och min Persiska Bojsenburgfru gå och sova. Båda är rätt klubbade.

Sprang inget idag, hade ju tänkt göra det men barnen somnade inte snabbt nog. När jag kom ut från deras sovrum var jag själv i koma. Och ryggen.. Ja, ni förstår. Träning är till för talanglösa, så jag sket i att springa. Får straffa mig imorgon istället. Dåliga ursäkter och pengar är två saker man inte kan få för mycket av.
God natt.

2 kommentarer:

  1. Tja! Du får gäran hänga med mig ut och springa senare idag. Måste komma hem från jobbet först.

    SvaraRadera
  2. Jag vet inte ens om jag kan springa. :) Så jag vill inte boka in något med någon som sedan ändå får springa ensam.. Ryggfan är lite sämre idag än senaste dagarna tyvärr.

    SvaraRadera