Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2009-10-27

Styrelsen nästa

Igår tackade jag ja till att bli med i Falu CKs styrelse. Valberedningen ringde innan helgen och jag fick till igår på mig att bestämma mig. Årsmötet är den 7:e november. Då blir det klubbat och klart. Om inget oväntat inträffar. Det ska bli intressant faktiskt. Jag gissar att de ville ha in en bloggande motionär i styrelsen helt enkelt, att det skulle tillföra något.
Svenska cykelförbundets valberedning ringde mig här om året. Förra året? För två år sedan, eller kanske rent utav tre år sedan? Men då tackade jag nej. Falu CK känns mer som en lagom start på styrelselivet, ett steg i taget. Så att säga. Inte som med min löpning alltså.

Förkylning och CX-helg. Det är mina tama ursäkter till att jag "missat" ett av mina armhävningspass. Skäms gör jag. Och jag ska därför göra en Öijer, nämligen att ta igen förlorad träning genom att träna än mer intensivt. Så får det bli.

Ändrade starttider i lördagens deltävling i Northwave CX-Cup. Läs mer på hemsidan: www.cxcupen.se

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar