Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2009-10-15

I mål


Tiden blev usla 4.10.55. Är dock riktigt nöjd över att ha klarat det, samtidigt som jag hatar mig själv för det. Har nog aldrig haft så här ont i benen. Slutet har varit löjligt. Det hade fan gått snabbare att gå på händer baklänges sista milen. Detta går helt klart in på topp två över de mest självkränkande saker jag gjort. Nu ska jag åla hem till familjen och invänta träningsvärk och skador. Det var för övrigt bara familjen som fick mig att fortsätta. Utan dem hade jag lagt mig ute i skogen för att dö för länge sedan. Puss!

11 kommentarer:

  1. Du är sjuk i huvudet! Men bra kämpat!

    SvaraRadera
  2. Håller med ovanstående person

    SvaraRadera
  3. Typ lika crazy som japansk TV. Bra gjort!
    Och man blir monobrutalt nyfiken på vilken den andra topp-2-självkränkningen är.

    SvaraRadera
  4. Riktigt galet gjort. Galet kämpat. Galet coolt!

    SvaraRadera
  5. Fan va bra gjort! Men vill inte byta ben med dig imorgon...

    //Samuel

    SvaraRadera
  6. Håller med Adam.
    Men jag är ändå avis på dig som fick till en sån lyckad självkränkning. Själv satt jag och glodde på jobbet.
    /J

    SvaraRadera
  7. +1
    dags för en riktig mara med andra än dig själv;)

    SvaraRadera
  8. Hahahaha, tack, det var ju riktigt kul att läsa!
    Jag ska också prova någon gång!
    Grattis till en stark presentation!

    SvaraRadera
  9. Härmed är du totalofriskförklarad! Frågan är bara vad som var mer självkränkande?

    SvaraRadera
  10. Köpte mig ett par dojor idag, ska kanske kuta ett maraton om en vecka och känna efter om det känns bra :o)

    SvaraRadera