Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2009-10-19

Blöt vante


Igår när jag skulle åka till Kumla så hittade jag inte mina vantar. Men var lite stressad då och tänkte att jag hittar dom nog när jag kommer hem igen. Men det gjorde jag inte. Men så i morse när jag skulle cykla till Emilys skola så hittade jag dom. I en vattenpöl på gården. Kändes rätt träffande, känner mig lite som vantarna på bilden idag.

Armhävningar, eller push ups, igår. Gick bra. Sent på kvällen efter en lång helg klämde jag till med tolv stycken i sista setet. Jag skulle göra fem set om 8, 10, 7, 7 och en maxning. Kände mig riktigt stark faktiskt, hade kunnat göra några fler om jag maxat i första. 20% förbättring efter tre pass på en vecka känns ju okej. Men tanken på att bli tio gånger bättre på sex veckor är lite svindlande. Efter vecka ett känns dock allt väldigt bra.

Dags att ta tag i studierna!

2 kommentarer:

  1. jag testade nu och klarade 30 st stockholmsarmhävningar utan att förta mig. du är snart om mig om jag inte börjar tjuvträna.

    SvaraRadera
  2. Har nog aldrig grejat mindre än 25 i stöten sen jag började skolan... :-/ T

    SvaraRadera