Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2009-10-03

Bilder Hackmora, Fotograf: Sofia Reyer

Skrev ju tidigare om lite bilder från vår fotograf. Nu har jag valt ut de bästa bilderna som Sofia tog. Konstigt nog var jag med på alla...


Segergesten alla vill göra.


Knyter skorna som alla vill ha.


Har på mig understället som alla vill ha.


Besitter löpsteget som alla vill ha.

Om ni vill se på killar med sämre löpsteg, hundar, växter eller tjejen som badade näck så kan ni kolla Sofias bilder HÄR.

7 kommentarer:

  1. Tänk dig en cyklist som kör i löparkläder... Och jämför med dig när du tränar löpning... ;) Akta dig för löpningens stilpoliser;)

    SvaraRadera
  2. Haha. Löpningens stilpoliser.. Jag har ju själv tidigare skrivit om att det inte är okej att ta kläder från en sport och använda i en annan.
    Löpningens stilpoliser... Hahaha!

    SvaraRadera
  3. Coolt! Sprang Dalamilen i en likadan underställs tröja idag. Trodde jag var ensam med en. Men vi är visst 2 ialla fall...

    SvaraRadera
  4. Härligt. Mina barn ska få träna i den när de blir stora.

    SvaraRadera
  5. Sådanna tröjor ska gå i arv!

    SvaraRadera
  6. Hur gammal är din? Min är nog runt 25 år.

    SvaraRadera
  7. Den ligger nog runt där min också. Många år av svett och timmar iden tröjan, både jag å farsan. Och alltid samma positiva känsla när man har den på sig...

    SvaraRadera