Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2009-09-01

Tisdag som känns som måndag fast också onsdag

Det känns som måndag idag, för ungarna börjar med nytt schema på dagis, där de börjar 07:50. Fast samtidigt känns det som onsdag, eftersom det har varit tre dagar sedan tävling. Men tisdag känns rätt okej ändå, även om måndag hade varit helt perfekt. Då skulle jag ju ha hela veckan framför mig. Har lite prylar på ingång, så ju fler dagar det är kvar till helgen desto bättre. För då hinner jag få allt innan helgen, tänker jag. Tur att vissa vill att vi åker klockan åtta på fredagen, så hela den dagen försvinner också.
Idag skall jag träna, hårt, har jag tänkt. Lite som förra veckans fostrande backpass. Men vi får se vad jag kör. Hårt ska det i alla fall vara. Imorgon lätt och långt, torsdag vila och fredag något lätt. Inget nytt, inga konstigheter, bara bra träning.
Kollar lite cykelbloggar och finner näthat i olika former. Vissa "drabbas" av elaka kommentarer. Men ett näthat som måste vara ännu värre, är väl de som drabbas av inga kommentarer. Utfrysta, ignorerade och bortglömda stackare.

5 kommentarer:

  1. Syftar du på mig nu?

    SvaraRadera
  2. Du är ju alldeles för snäll!!!

    Lite mera påhopp, lite mera okammade inlägg, lite mindre eftertänksamhet, lite mindre PK, mera skäll. Kom igen nu!

    Det eller preja någon i en spurt om 60 000 kr.
    (Förövrigt är det bara att säga stort grattis till TL, det är ju inte han som är kommissarie).

    SvaraRadera
  3. Det var ju ovanligt korkat att preja någon i en spurt som handlade om så mycket pengar.

    SvaraRadera
  4. Ha ha! Det är klart man åker kl 08:00...

    SvaraRadera
  5. Jag åker efter 8.15 på lördag. Måste ju hinna se herr elitens VMtävling. :)

    Håller med om att elaka kommentarer ibland är bättre än inga kommentarer, inga kommentarer så känns det inte som om någon läser. Men helst positiva kommentarer så klart.

    SvaraRadera