Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2009-09-04

Sista bilden på min mustasch


Som ett vältränat öga kan se, så står jag längs LLSMs bana. Riktigt snabb bana, för det mesta. Men stigarna är inte av snabbaste sort, vilket kommer dra ner snitthastigheten. Just nu är det ganska blött i skogarna, Men Faluns skogar blir inte speciellt leriga, bara blöta. Jag åkte ut till den delen av banan som är cirka tre mil från starten, där kan det hända grejer på SM. Så jag nötte de stigarna lite extra. Hittade några riktigt vassa spår faktiskt, kändes riktigt bra. Tror jag kommer vara en av de snabbaste utför på SM, kan vara bra då jag kanske kan få det svårt uppför mot de bästa. Det finns ju ingen som kan banan lika bra som jag.
Träffade Kim Anastasio vid toppen av Krövelberget och vi tog sällskap till Rostberg, där jag fortsatte vägen hem och Kim fortsatte på banan. Jag fick ihop lite drygt tre timmar i blötvädret och är väldigt nöjd med dagen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar