Image-map Startsidan Startsidan Startsidan Presentation Länkar Kontakt Sponsorer Övrigt

2009-09-06

Seg dag

Eftersom Ebbah är sjuk börjar dagarna lite tidigare här hemma. Idag sov hon dock till kvart över sex. Jag var som en zombie i några timmar tills alla var uppe och hade fått frukost. Sedan gick jag och la mig igen vid halv tio. Först tog det ganska lång tid innan jag somnade och sedan sov jag bara några minuter i taget. Men jag fick ligga kvar i sängen till klockan nästan var tolv. Då var det dags för mat och Ebbah vaknade också.
Vilodag från tränandet idag, känns bra. Ska försöka fixa lite med hojen inför helgen, så jag slipper göra allt i sista stund. Jag är sjukt pepp inför LLSM. Har aldrig laddat och gått in så seriöst för någon tävling, någonsin. För flera år sedan brukade jag köra en formtoppning inför XCSM, oftast blev inte resultaten vad jag önskat mig. Så de senaste åren har jag kört utan någon större formtoppning och istället försökt vara bra under hela säsongen. Skulle väl ljuga om jag påstod att jag gjort någon avancerad formtoppning inför LLSM, men nu känner jag min kropp bättre än förr, och jag har styrt träningen mot fin form nästa lördag. Det extra laddandet består istället av nogranna förberedelser. Mer om det senare nu är det nog om LLSM för nu.

Fixade en ny fråga åt er till höger här. Svara nu och diskutera den gärna.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar